pixel Oprogramowanie SOLIDWORKS Manage – zarządzanie danymi rozproszonymi - DPS Software

23 / 11 / 2017

DPS Software

Oprogramowanie SOLIDWORKS Manage – zarządzanie danymi rozproszonymi

Katalog produktów firmy SOLIDWORKS do zarządzania DDM (Document Data Management – system Zarządzania Dokumentami i Przepływem Informacji) składa się z wyspecjalizowanych aplikacji, tworzonych na bazie prostego systemu zarządzania danymi produktów (PDM). Jest on modyfikowany na potrzeby użytkowników aplikacji CAD, tak aby można było zarządzać w zaawansowany sposób danymi i korzystać z platform wyszukiwania.

 

Oprogramowanie SOLIDWORKS Manage

Zaawansowany system zarządzania danymi, poszerza możliwości w zakresie oferowanego przez SOLIDWORKS PDM globalnego zarządzania plikami i integracji z innymi programami. Jest niezbędnym składnikiem platformy DDM:

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI| SOLIDWORKS Manage zapewnia informacje niezbędne pracownikom do wykonywania ważnych zadań, a także informacje ogólne, które pozwalają na lepsze planowanie i wykorzystywanie zasobów:

  • Zarządzanie etapami i terminami realizacji projektów
  • Wyświetlanie informacji o posiadanych i wykorzystywanych zasobach
  • Możliwość dołączania pozycji, plików i wyświetlania elementów do realizacji
  • Wykorzystywanie zadań użytkowników i harmonogramów czasowych do monitorowania postępu prac

ZARZĄDZANIE PRODUKTAMI | oprogramowanie SOLIDWORKS Manage to wszystkie narzędzia potrzebne do zdefiniowania produktu, zebrane w jednym miejscu. Dane obejmują zarówno modele CAD, dokumentację lub pozycje baz danych:

  • Tworzenie, edycja i porównywanie list materiałów (BOM) na podstawie produktów i plików
  • Automatyczne lub selektywne tworzenie pozycji dla konfiguracji SOLIDWORKS
  • Listy BOM rysunków SOLIDWORKS i numery pozycji

ZARZĄDZANIE PROCESEM | SOLIDWORKS Manage upraszcza firmowe procesy, automatyzuje tworzenie dokumentacji i pozwala udziałowcom szybciej podejmować decyzje, od nowych produktów po sprzedaż, marketing, produkcję czy pomoc techniczną:

  • Konfiguracja statusów i etapów podejmowania decyzji dla wszystkich firmowych procesów
  • Dołączanie odpowiednich pozycji i plików, możliwość zatwierdzania ad hoc i tworzenia zadań dla użytkowników

PULPITY I RAPORTY | SOLIDWORKS Manage to szybki dostęp do najważniejszych danych w przystępnym formacie, co ułatwia podejmowanie właściwych decyzji:

  • Tworzenie interaktywnych pulpitów graficznych z najważniejszymi danymi
  • Konfiguracja raportów zgodnie z normami firmy, publikacja automatyczna lub na żądanie

Funkcjonalność narzędzia SOLIDWORKS Manage to:

  • Bezpieczny dostęp
  • Kontrola poprawek
  • Wyszukiwanie i ponowne wykorzystywanie danych projektowych
  • Dane do audytów
  • Zintegrowane wyszukiwanie
  • Wyszukiwanie zaawansowane, opcja Ulubione
  • Zintegrowany podgląd eDrawings
  • Podgląd różnych typów dokumentów
  • Możliwości skalowania
  • Automatyczne tworzenie pliku neutralnego
  • Konfiguracja niestandardowa
  • Zautomatyzowany import i eksport danych
  • Generowanie numerów seryjnych
  • Rozproszone zespoły projektowe
  • Zdalny dostęp
  • Podstawowy proces zatwierdzania
  • Automatyczny proces zatwierdzania
  • Powiadomienia pocztą elektroniczną
  • Zarządzanie projektem i procesem
  • Zadania użytkownika
  • Pulpity i raporty

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

    Kreator oferty

    Zastanawiasz się które oprogramowanie sprosta Twoim oczekiwaniom? Skorzystaj z kreatora oferty.

    Potrzebujesz dodatkowej konsultacji?
    Skontaktuj się z nami