Czy warto przejść na SOLIDWORKS Premium? Analiza dodatkowych funkcji
22 / 07 / 2024
Skontaktuj się z naszym konsultantem technicznym, który odpowie na Twoje pytania dotyczące oprogramowania klasy CAD, CAM, PDM, CAE. Zostaw nam niezbędne dane i opisz problem – na tej podstawie przydzielimy odpowiednią osobę z działu technicznego, która zajmie się Twoim zgłoszeniem.
W DPS Software zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest opieka posprzedażowa klienta, realizowana m.in. przez usługi Wsparcia Technicznego. Do każdej realizowanej przez nas sprawy podchodzimy indywidualnie. Jako jedyny dystrybutor w kraju oferujemy bezpłatną infolinię wsparcia technicznego.
Dyrektor Techniczny
Tel: 800 40 50 50
E-mail: wsparcie@dps-software.pl
Naszym celem i przewagą konkurencyjną jest szybki czas reakcji na powstałą usterkę i jej weryfikację. Dzięki odpowiedniej strukturze firmy i odpowiedniemu podziałowi kompetencji, zapewniamy sprawne usunięcie przyczyn awarii.
1
Wybierz dogodną formę kontaktu:
2
Przygotuj następujące informacje:
3
4
5
Będziemy wdzięczni za jej wypełnienie!
Wiemy jak ważna jest szybka i odpowiednia reakcja w momencie awarii systemu, która blokuje dalsze prace nad projektem, dlatego stworzyliśmy zespół ponad 12 wykwalifikowanych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w oprogramowaniu CAD, CAM, CAE, PLM, PDM, którzy pomogą Ci w nawet najbardziej skomplikowanym problemie. Nasi eksperci stale rozwijają swoje kompetencje. Dzięki temu posiadamy najwyższe międzynarodowe certyfikaty, w tym najważniejsze – Elite SOLIDWORKS Application Engineers, które są ich potwierdzeniem – to oraz jakość świadczonych usług dają nam status Platynowego Wsparcia SOLIDWORKS.
Pobierz aplikację, która pozwoli na pracę naszego konsultanta. Pamiętaj aby w trakcie rozmowy podać mu odpowiedni kod PIN.
Awarie mogą występować z różnych powodów, takich jak nieaktualne sterowniki, zainstalowane dodatki lub problemy sprzętowe. Aby rozwiązać problem, można spróbować zaktualizować sterowniki, odinstalować lub sprawdzić bazę wiedzy SOLIDWORKS na portalu klienta. Jeśli problem nadal występuje, polecamy skontaktować się z naszą pomocą techniczną pod numerem 800 40 50 50
Problemy z otwieraniem plików można rozwiązać sprawdzając format pliku i jego zgodność z używaną wersją SOLIDWORKS. Starsze wersje SOLIDWORKS nie otwierają plików pochodzących z nowych wersji – w takim przypadku problem można rozwiązać aktualizując SOLIDWORKS do najnowszej wersji. Jeśli problem nadal występuje, polecamy skontaktować się z naszą pomocą techniczną pod numerem 800 40 50 50.
Listę certyfikowanych kart graficznych można znaleźć pod tym adresem. Jeśli karta graficzna nie jest obsługiwana przez SOLIDWORKS, oprogramowanie może działać niestabilnie. Nasze doświadczenie pokazuje, że najlepszym rozwiązaniem w zakresie kart graficznych jest wybór kart z rodziny NVIDIA Quadro.
W pierwszym kroku należy zweryfikować komputer pod kątem wydajności. Zawsze aktualne wymagania sprzętowe można znaleźć pod tym adresem. Kolejnym krokiem, który może pomóc rozwiązać problemy z niska wydajnością SOLIDWORKS, jest weryfikacja plików na których pracujemy. Zapraszamy do zapoznania się z naszym materiałem w tym zakresie. Jeśli problem dalej występuje polecamy skontaktować się z naszą pomocą techniczną pod numerem 800 40 50 50.
Błąd “Plik nie został znaleziony” może wystąpić, jeśli brakuje pliku lub ścieżka pliku jest nieprawidłowa. Aby rozwiązać problem, należy spróbować zweryfikować ścieżkę i lokalizację pliku lub skontaktować się z pomocą techniczną SOLIDWORKS w celu uzyskania dalszej pomocy.
Komunikaty o błędach podczas instalacji mogą wystąpić z różnych powodów np. takich jak niewystarczająca ilość miejsca w pamięci masowej, brak uprawnień podczas instalacji lub problemy z siecią. W większości przypadku instalator oprogramowania wskazuje przyczynę błędu. W przypadku gdy użytkownik nie może samodzielnie rozwiązać problemu, nasza pomoc techniczna pomoże zweryfikować przyczynę błędu oraz przeprowadzić instalacje zdalnie.
Problemy z brakującymi wymiarami lub adnotacjami mogą wystąpić, jeśli nie są włączone prawidłowe ustawienia wyświetlania lub dodatki. Ze względu na to, że bardzo często problem jest specyficzny dla konkretnego przypadku, polecamy skontaktować się z naszą pomocą techniczną SOLIDWORKS w celu uzyskania dalszej pomocy.
Zastanawiasz się które oprogramowanie sprosta Twoim oczekiwaniom? Skorzystaj z kreatora oferty.
Potrzebujesz dodatkowej konsultacji?
Skontaktuj się z nami