pixel Centrum Wsparcia Technicznego | DPS Software Polska

Wsparcie Techniczne

Jak możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z naszym konsultantem technicznym, który odpowie na Twoje pytania dotyczące oprogramowania klasy CAD, CAM, PDM, CAE. Zostaw nam niezbędne dane i opisz problem – na tej podstawie przydzielimy odpowiednią osobę z działu technicznego, która zajmie się Twoim zgłoszeniem.

    W DPS Software zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest opieka posprzedażowa klienta, realizowana m.in. przez usługi Wsparcia Technicznego. Do każdej realizowanej przez nas sprawy podchodzimy indywidualnie. Jako jedyny dystrybutor w kraju oferujemy bezpłatną infolinię wsparcia technicznego.

    Jacek Koczmierowski

    Dyrektor Techniczny

    Uzyskaj wsparcie techniczne

    Jak wygląda proces wsparcia technicznego?

    Naszym celem i przewagą konkurencyjną jest szybki czas reakcji na powstałą usterkę i jej weryfikację. Dzięki odpowiedniej strukturze firmy i odpowiedniemu podziałowi kompetencji, zapewniamy sprawne usunięcie przyczyn awarii.

    1

    Skontaktuj się

    Wybierz dogodną formę kontaktu:

    2

    Zostaw dane

    Przygotuj następujące informacje:

    • Nazwa firmy
    • Imię i nazwisko
    • Adres e-mail

    3

    Sprawdź skrzynkę e-mail

    • W twojej skrzynce odbiorczej pojawi się e-mail z numerem zgłoszenia oraz jego aktualnym statusem
    • Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, wróć do punktu 1

    4

    Aktualizacja zgłoszenia

    • Informacje o statusie Twojego zgłoszenia otrzymasz drogą mailową lub telefonicznie.

    5

    Wypełnij ankietę

    • Po rozwiązaniu zgłoszenia otrzymasz e-mail z ankietą.

    Będziemy wdzięczni za jej wypełnienie!

    Certyfikaty

    Poprzedni
    Następny

    Certyfikaty

    Wiemy jak ważna jest szybka i odpowiednia reakcja w momencie awarii systemu, która blokuje dalsze prace nad projektem, dlatego stworzyliśmy zespół ponad 12 wykwalifikowanych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie CAD|CAM|CAE|PDM|PLM|IT, którzy pomogą Ci w nawet najbardziej skomplikowanym problemie. Jednak nie spoczywamy na laurach – nasi eksperci stale rozwijają swoje kompetencje. Dzięki temu posiadamy najwyższe międzynarodowe certyfikaty, w tym najważniejsze –  Elite SOLIDWORKS Application Engineers, które są ich potwierdzeniem – to oraz jakość świadczonych usług dają nam status Platynowego Wsparcia SOLIDWORKS.

    Pobierz TeamViewer

    Pobierz aplikację, która pozwoli na pracę naszego konsultanta. Pamiętaj aby w trakcie rozmowy podać mu odpowiedni kod PIN.

    Pobierz

    Najczęściej zadawane pytania

    1. Co mam zrobić, jeżeli SOLIDWORKS często się zawiesza?

    Awarie mogą występować z różnych powodów, takich jak nieaktualne sterowniki, zainstalowane dodatki lub problemy sprzętowe. Aby rozwiązać problem, można  spróbować zaktualizować sterowniki, odinstalować lub sprawdzić bazę wiedzy SOLIDWORKS na portalu klienta. Jeśli problem nadal występuje, polecamy skontaktować się z naszą pomocą techniczną pod numerem 800 40 50 50

    Odwiedź portal klienta

    2. Jak rozwiązać problemy z otwieraniem plików w SOLIDWORKS?

    Problemy z otwieraniem plików można rozwiązać sprawdzając format pliku i  jego zgodność z używaną wersją SOLIDWORKS. Starsze wersje SOLIDWORKS nie otwierają plików pochodzących z nowych wersji – w takim przypadku problem można rozwiązać aktualizując SOLIDWORKS do najnowszej wersji.  Jeśli problem nadal występuje,  polecamy skontaktować się z naszą pomocą techniczną pod numerem 800 40 50 50.

    3. Co mam zrobić, jeśli moja karta graficzna nie jest obsługiwana przez SOLIDWORKS?

    Listę certyfikowanych kart graficznych można znaleźć pod tym adresem. Jeśli karta graficzna nie jest obsługiwana przez SOLIDWORKS, oprogramowanie może działać niestabilnie. Nasze doświadczenie pokazuje, że najlepszym rozwiązaniem w zakresie kart graficznych jest wybór kart z rodziny NVIDIA Quadro.

    Certyfikowane karty graficzne

    4. Jak rozwiązać problemy z niską wydajnością  SOLIDWORKS?

    W pierwszym kroku należy zweryfikować komputer pod kątem wydajności. Zawsze aktualne wymagania sprzętowe można znaleźć pod tym adresem. Kolejnym krokiem, który może pomóc rozwiązać problemy z niska wydajnością SOLIDWORKS, jest weryfikacja plików na których pracujemy. Zapraszamy do zapoznania się z naszym materiałem w tym zakresie. Jeśli problem dalej występuje polecamy skontaktować się z naszą pomocą techniczną pod numerem 800 40 50 50.

    Sprawdź wymagania sprzętowe

    5. Co mam zrobić, jeśli otrzymam błąd "Nie znaleziono pliku" w SOLIDWORKS?

    Błąd „Plik nie został znaleziony” może wystąpić, jeśli brakuje pliku lub ścieżka pliku jest nieprawidłowa. Aby rozwiązać problem, należy spróbować zweryfikować ścieżkę i lokalizację pliku lub skontaktować się z pomocą techniczną SOLIDWORKS w celu uzyskania dalszej pomocy.

    6. Co zrobić, jeżeli otrzymam komunikat o błędzie podczas instalacji SOLIDWORKS?

    Komunikaty o błędach podczas instalacji mogą wystąpić z różnych powodów np. takich jak niewystarczająca ilość miejsca w pamięci masowej, brak uprawnień podczas instalacji lub problemy z siecią.  W większości przypadku instalator oprogramowania wskazuje przyczynę błędu.  W przypadku gdy użytkownik nie może samodzielnie rozwiązać problemu, nasza pomoc techniczna pomoże zweryfikować przyczynę błędu oraz przeprowadzić instalacje zdalnie.

    7. Jak rozwiązać problemy z brakującymi wymiarami lub adnotacjami w SOLIDWORKS?

    Problemy z brakującymi wymiarami lub adnotacjami mogą wystąpić, jeśli nie są włączone prawidłowe ustawienia wyświetlania lub dodatki.  Ze względu na to, że bardzo często problem jest specyficzny dla konkretnego przypadku, polecamy skontaktować się z naszą pomocą techniczną SOLIDWORKS w celu uzyskania dalszej pomocy.

    Najnowsze wpisy techniczne

    Kreator oferty

    Zastanawiasz się które oprogramowanie sprosta Twoim oczekiwaniom? Skorzystaj z kreatora oferty.

    Potrzebujesz dodatkowej konsultacji?
    Skontaktuj się z nami