Zarządzanie dokumentacją
Zarządzanie dokumentacją
PDM Standard
SOLIDWORKS PDM Standard jest systemem do zarządzania dokumentacją produktu, dołączanym bezpłatnie do zakupionego oprogramowania SOLIDWORKS Professional oraz SOLIDWORKS Premium. System jest skierowany głównie dla małych zespołów projektowych pracujących w jednej lokalizacji, chcących zautomatyzować pracę oraz wprowadzić porządek w dokumentacji.
SOLIDWORKS PDM Professional
SOLIDWORKS PDM (Product Data Management) jest systemem usprawniającym zarządzenie dokumentacją produktu, wspomaga również pracę grupową oraz komunikację w przedsiębiorstwie. System umożliwia przechowywanie danych projektów w bezpiecznej i scentralizowanej przechowalni plików zapewniając współużytkowanie dokumentacji przez wiele osób.
SOLIDWORKS Manage
Oprogramowanie SOLIDWORKS Manage oferuje użytkownikom SOLIDWORKS unikalny zestaw zaawansowanych narzędzi do zarządzania danymi. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu funkcji zarządzania plikami i łatwości użytkowania platformy SOLIDWORKS PDM Professional, a także dodaniu wydajnych funkcji zarządzania projektami, procesami i elementami oraz zastosowaniu interaktywnych pulpitów i narzędzi do tworzenia raportów.
EXALEAD One Part
EXALEAD OnePart jest aplikacją do wyszukiwania danych dla inżynierów, która pomaga w decyzji o utworzeniu nowej lub użyciu już istniejącej części w ciągu jednej minuty. Wyszukuj części, złożenia i rysunki z różnych źródeł danych i we wielu formatach, nawiguj po relacjach CAD – rodzic/dziecko, porównuj meta-dane i sprawdzaj różnice pomiędzy plikami, wyszukuj po kształtach 3D lub w mgnieniu oka znajduj zduplikowane dokumenty.
PMDesk
System usprawnia zarządzanie projektami, harmonogramowanie projektów, śledzenie postępów prac oraz kontrolę nad dostępnością zasobów. PMDesk wspomaga cały proces realizacji projektu od pomysłu, poprzez konstrukcję, technologię, produkcję, aż do wycofania wyrobu z produkcji. Usprawnia także komunikację pomiędzy działami w firmie, zaangażowanymi w pracę nad projektem.
Rozszerzenia
Dział programistyczny DPS Software od lat rozwija rozszerzenia pozwalające zwiększyć funkcjonalność systemów CAD/CAM/CAE/PDM. Rozszerzenia usprawniają pracę użytkownikom poprzez zautomatyzowanie często wykonywanych czynności, pozwalają skrócić czas wykonywanych operacji oraz dodać nowe funkcje do systemów.
Integracje ERP
Do integracji systemów wykorzystujemy autorskie narzędzie DPS ERP+, nowoczesny i efektywny system obiegu dokumentów stworzony przez programistów DPS Software. ERP+ to moduł dodatkowy, który pozwala na integrację pomiędzy środowiskiem CAD/PDM oraz ERP. Moduł ERP+ jest w pełni konfigurowalny, dzięki czemu możliwa jest integracja z dowolnym systemem ERP lub systemem produkcyjnym.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Kreator oferty
Zastanawiasz się które oprogramowanie sprosta Twoim oczekiwaniom? Skorzystaj z kreatora oferty.
Potrzebujesz dodatkowej konsultacji?
Skontaktuj się z nami